čtvrtek 9. června 2016

Kabelka ze saka, košile a trika

...když nic nevyhodíš - podruhé

manšestrové sako (už nikdo nenosil)
bavlněná dámská košile (taky ležák ve skříni)
triko (staré nenositelné)
popruh, flízová A4 z Optysu, reflexní prožky (nové)

Sako jsem ustřihla ve spodní části, abych využila spodní část s postranními kapsičkami.
Kombinovala jsem s košilí.
Podšívka je ušitá ze starého bavlněného trika a popruhy jsem doplnila na přední i zadní části reflexním proužkem z galanterie (bezpečnost musí být:) ).

šití kabelka recyklace
Ke kabelce jsem si ušila ještě pouzdro na doklady a zápisník s tužkou.
Uvnitř pouzdra je použitá flízová A4 na oddělení dokladů a zápisníku (kterou mají třeba v Optysu), po straně je širší guma na propisku.

A protože nemám moc ráda igelitky, tak mám do sady ještě nákupní tašku.
Košile má ustřižené rukávy a límeček je také odstřihnutý.
Dolní část je sešitá, co bylo třeba jsem zaentlovala a uši jsou z odstřižků saka.



1 komentář:

  1. Andrejka, ty si moc šikovná...aj tie zarámované obrázky tvojich detí na ,,štarte,, blogu sú krásne!
    (my tiež, asi 20 rokov galéria detských obrázkov v paneláku)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea