pondělí 27. června 2016

Pohodová neděle

u nás doma. 
Marek tady měl kamaráda, on často provozuje výměnný pobyt s některým s kluků ze školy.
V pátek jel ze školy ke kamarádovi, zůstal u něj do soboty a v sobotu muž vyzvedl oba kluky a pobyt mohl pokračovat u nás:) Je to prima, zabaví se spolu a vlastně o nich skoro nevíme.
K obědu jsem vařila rychlovku, takovou tu ,,čínu českou", ale mi ji rádi.
Klukům jsem ten talíř malinko vystajlovala:)


No a snědli všechno! Oba jsou to hubeňouři, samá ruka, samá noha. taky jsem kdysi dááávno tak vypadala. Škoda, že mi z toho něco nezůstalo...
Nám s mužem jsem oběd donesla na zahradu, aby se M nemusel převlékat z montérek. A jak jsem tam tak seděla s plným břichem, nedalo se nevidět ten plevel co vyrostl všude kolem.
Program na pár hodin byl tu:)


Odpoledne dorazily naše holky, ty byly na týdenní dovolené na Moravě a dovezly nám na ochutnání víno. To se hodilo, v lednici na večer čekala naložená krkovička.


a může se začít grilovat
„Je více filozofie v láhvi vína než ve všech knihách.“
– Louis Pasteur

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář :)
Andrea