úterý 21. června 2016

Pozvánka do kuchyně, ...

... protože kuchyň je srdcem domova.

Vítejte v té naší.

Původní plán byla bílá linka, světle zelené stěny, takový jarní den na zahradě...
Tak snad jindy:)...

obrázek Pinterest
Naše kuchyň za těch 9 let prošla malou přestavbou a trochu jsme jí nafoukli.
Původně byl stůl v části kuchyně mezi kamny a příčkou, ale bylo tam málo místa. Ten kdo měl tu čest a seděl vzadu u stolu, nemohl nikam od stolu jen tak odejít (leda pod stolem). Když opravdu musel, všichni se zvedli a pustili nebožáka od stolu pryč:)
Částečným ubouráním příčky nám vznikl v kuchyni větší prostor.
Sice máme teď místa dost, ale zase u stolu většinou sedíme jen ve třech. Holky už se osamostatnily a doma nám zůstal ,,jedináček" syn. Nezbývá, než se těšit na společná setkání:)


Už párkrát jsem přemýšlela o bílém nátěru kuchyňské linky, ale zatím jsem nenašla odvahu.
A to jsem natřela kde co:)
Inspirace z Pinterestu...


Vypadá to pěkně. Co říkáte? 
Ještě to nechám uzrát:)


*
„Děti jsou kotvy, které drží matčin život.“
– Sofoklés
*
„Když dobře vychováme děti, musíme se smířit s tím, že se bez nás obejdou.“
– Vlado Müller

*
„Jedině děti vědí co hledají.“
– Antoine de Saint-Exupéry

*

„Bez rodiny se člověk chvěje zimou v nekonečném vesmíru.“
– André Maurois
*






4 komentáře:

  1. Ahoj Andrejko,kuchyň máš krásnou!...zní to asi obyčejně ale já v tom slovu vnímám moc---domácí ♥...ahoj Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Aj mne sa páči :-)
    Vidím tam mne veľmi blízke detaily:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ty detaily, díky moc za milou návštěvu!
      :)

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea