úterý 28. června 2016

Pro Malého prince...

...do pokoje na postel.
Zase jedna recyklace,
tentokrát kromě starých košil a džínů jsem musela nakoupit ještě látku a vatelín.




Doplnila jsem ještě strojovou výšivkou (jméno a na jeden polštářek Malý princ),
košile jsou na povlaky polštářů úplně skvělé, zvlášť, když mají kapsičky....třeba na méďu:))


V Jablonci je prodejna s metráží a tam není dobré často chodit, protože tam mají neuvěřitelně nádherné látky♥! Navíc ještě nově vylepšili sortiment a prodávají dekorační předměty, hrnečky, obrazy, zbytečnosti,... bez kterých jen ztěžka můžete odejít:))
Naposledy jsem odešla s obrazem, ten mi koupila moje zlatá maminka když byla naposledy u nás na týdenním pobytu. Tak se doma kochám.

Můj Malý princ už trochu vyrostl, na konci prázdnin bude slavit 11té narozeniny.
Tak jsem se při zařizování nového pokoje snažila, aby se mu líbil i coby puberťákovi.
Staré kožené kufry jsou využité na LEGO a hračky a noční stolek je ještě po mužových prarodičích.
Zatím dobrý, tak uvidíme za čas...:)

Mám radost, když starým a nepotřebným věcem jde vrátit život.

Jak jste na tom vy? Využíváte staré věci? Podělte se o nápady:)

2 komentáře:

  1. Andreji, nádhera!!!Krásne si to urobila a tá izbička a tie starosvetské detaily:-)
    To s tou predajňou poznám pri prvých dvoch:všetko som šila a štrikovala, nebolo v obchodoch nič! Preto som zbožňovala Burdy, Vereny a predajňu Avany v mestečku, kde sme čakali na bratislavský družstevný byt.
    Mali tam nielen látky, ale aj úplety, teplákovinu, priadze...no hotový raj!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díííky moc, jsi zlatá.
      Ano, hotový ráj, jen musí mít člověk trošku našetřeno na tu nádheru v metráži:)

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea