středa 1. června 2016

První...

zápis na blog by se asi měl začít psát na Nový rok, ale plánování mi moc nejde. Ten můj první zápis vyšel na 1.červen - Den dětí. 
To je dobrý:)


Takhle nás namalovaly naše dcerky ve školce. Je to už asi 17 let zpátky, ale pořád takhle vypadáme...hlavně po ránu :)

A syn ze školky donesl něco podobného. Největší pokladi/y jsou to!


A dneska se pojede na zmrzlinu! 

Venku počasí na jedničku. Lehounký vánek, sluníčko, ale žádné vedro, to je nejlepší kombinace.

Všem dětem ten nejkrásnější den.

„Všichni dospělí byli dětmi, ale málokdo si na to pamatuje.“
– Antoine de Saint-Exupéry



2 komentáře:

  1. Ahoj Andy.
    Konečně jsem si prošla Tvůj blog. Až na konec/začátek, jak vidíš.
    Máte to tam v Janově pěkné. Hrozně to letí, kdy jsem u vás byla na posledy. Hlavně je to vidět na dětech, jak se říká. Tenkrát se vaše holky chystaly na střední a teď už jsou z domu fuč.
    Mějte se v těch "našich" Jizerkách krásně.
    Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko ahoj, to jsi mi udělala velikou radost, ani nevíš jakou! Díky za návštěvu a moc bych Tě ráda někdy viděla live, samozřejmě i tu vaší malou treperendu:)
      Mějte se hezky, pozdrav i Honzovi a mamince.
      Andrea

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea