úterý 7. června 2016

Rozdíly

mezi mužem a ženou, aneb jak jsme betonovali...
beton


Můj muž betonuje s rozvahou, všechno si připraví, udělá si ,,šalunk", Jen přípravou stráví  několik desítek minut, ne-li hodin. ALE!, výsledek stojí za to. Všechno drží pohromadě.
Jsem nadšený sledovač Pinterestu a baví mě hledat inspiraci, kterou bych mohla využít sama, ať už doma, nebo na zahradě. Tak jsem nemohla nenarazit na ty pěkné ruce, které jsou osázené skalničkami. Proto když jsem zaslechla míchačku, začala jsem hledat gumové rukavice a za asistence muže jsem plnila dětskou lopatičkou první rukavici. Předtím ovšem chtěl vědět, cože to jdu dělat:)
Prý to nebude držet, zlomí se to, chce to dráty do prstů.
Takže metodou pokus-omyl už vím, že jsem někde udělala chybu a moje dílo nedožije možná ani začátku léta, natož, aby ho obdivovaly generace po nás.


Při operaci, kdy jsem z betonové ruky sundávala gumovou rukavici mi upadl první prst.
U druhé ruky jsem pak zvládla ještě ulomit malíček.

beton

betonování

Práci zdar!

„Architektura jsou kameny a cihly, beton a ocel. Architektura musí přetrvat.“
– Ieoh Ming Pei


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář :)
Andrea