středa 22. června 2016

Včera hodina na zahradě...

...a mám spálenou půlku trupu, nohy sejratý.
Po 14 dnech jsem včera konečně mohla posekat zahradu, která po těch deštivých dnech byla jako džungle. Stačí sem tam sekačkou a ta zahrádka je hned kočka!:)
Zasloužená odměna...


„Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života.“
– Mark Twain


Samozřejmě musím zavřít jedno oko, abych neviděla tu hlínu a nedodělávky, které tam jsou a ještě nějaký čas, měsíc, rok,... budou. Neva, nejde všechno hned no...
Já bych teda chtěla, aby to bylo hned a vůbec se za to nestydím:)
Klidně bych si to užívala.
Ale je tu fakt krásně a té zelené uklidňující barvy co tady je kolem, paráda:)





„Šedivá je teorie, jen strom života věčně zelená se.“
– Johann Wolfgang von Goethe


3 komentáře:

  1. Ahoj Andrejko,já chodím v kraťasích a plavkové podprdě.Včera jsem stříhala levanduli,takže jsem se pěkně přismahla...vypadám také *ftipně* :-)) Zahrada bude krásná,žádný spěch,užívej si to :-)Ty kameny,obrovská přednost!
    Děkuju za komentáře♥.
    Krásné léto! Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ahoj, děkuji za návštěvu a milá slova:)
      Ano, zahrada chce čas, to se nedá uspěchat, vím to, jen jsem někdy netrpělivá. Je pravda, že se raduji z každé rostlinky a kontroluji jak si vede a roste, rok od roku je to hezčí a takové jinačí. Kamenů je tu hodně, stačí kopnout a lezou ven knoflíky, skleněné ověsy a kameny, ty teda nelezou, s těmi se muž nadře, ale baví ho to.
      Míšo, máš moc hezkou práci, voňavou:)
      Přidala jsem jedengadget, ale nevím, jestli to je ono? Zatím se v blogu rozkoukávám...
      Moc Ti děkuji za komentáře a mám z nich velkou radost.Užij si pěkný víkend.
      Andrea

      Vymazat
  2. jo a ráda bych Tě sledovala,ale přes googl nemůžu,nemůžeš dát bloger seznam sledování?
    Míša

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea