sobota 9. července 2016

22

let svoji...

Před 22 lety 8.července 1994.
Dvě dvojky, tohle výročí nemá žádný název.
Protože nejsem mistr slova, vypůjčím si kousek textu od pana Otčenáška z jeho knížky Když v ráji pršelo...
A přece – dva, jsme dva! Říkám si s úlevou, Petr a já! Odedávna věří lidé na jistá čísla, některým z nich přisuzují až magické vlastnosti – všelijakým těm trojkám, sedmičkám, třinácti nebo čtyřiceti – nikdy jsme však neslyšela, že by je zaujalo i číslo dvě. A to přesto, že mají dvě oči, dvě ruce a nohy, přes to, že se nový život rodí ze spojení dvou těl, dvojího pohlaví. Proč? Nedovedu si ten nevděk vysvětlit jinak než tím, že o závažnosti čísle rozhodovali především kněží nebo kouzelníci, a ne milenci. Dva – to je víc než jeden, ale rovněž víc než tři, v jistém smyslu je to vůbec nejvíc.  
a tady jsme už vlastně byli 4, ale ještě jsme to nevěděli:)


♥22♥
Pane jo! A já na to zapomněla. My nejsme slaviči, nemám paměť na čísla a data, pamatuji si spíš barvy a situace, vůně ...
Můj M mi dovezl kytku, moc mě překvapil a byla jsem ráda, že k večeři byla panenka a né třeba jen něco šup sem na talíř (jak to máme někdy).
Je to hezkých 22 let, někdy to bylo těžké, tak jak už to bývá, jindy záplava slunce, ale ničeho nelituji a budu se snažit, aby nám to takhle odsejpalo další roky:)
Jen ty děti nám nějak rychle vyrostly.
Jsem šťastná, že mám muže, přítele, milence v jednom, je to to nejpraktičtější balení!:)
A nechci aby to vyznělo zlehčeně, je to výhra.

tak to jsme my dva

Díky osude!!!


*
„Ne nedostatek lásky, ale nedostatek přátelství zaviňuje nešťastná manželství.“
– Friedrich Nietzsche

*

„Před manželstvím se domníváme, že milujeme - v manželství se to teprve učíme.“
– Erich Kästner

*

„Manželství je pokus a každý pokus něco stojí.“
– Oscar Wilde

*

„Nejlepším předpokladem dobrého manželství je slepá žena a hluchý muž.“
– František Nepil

*
kytka od M :)




2 komentáře:

Díky za komentář :)
Andrea