sobota 30. července 2016

Co mě vážně štve...

... jsou emaily bez oslovení, text je naprosto stupidní a jako třešnička na zkaženém dortu je absence podpisu odesilatele.
Achjo. Nevím jak vás, ale mě to vážně vadí. A dneska jsem se rozhodla, že prostě na takový email, i když je pracovní a přišel od klienta (tedy někoho kdo by přinesl peníze) neodpovím.
Nejsem žádné hej nebo počkej. Když nestojím té osobě za oslovení, pozdrav a podpis, nebudu s ní komunikovat vůbec. 
Konec, tečka!

Trochu se mi ulevilo, uff.



4 komentáře:

  1. Ahoj Andy.
    Znám to a nesnáším to stejně. Dostala jsem i maily týkající se mého know-how ve výrobním procesu. Léta se něco učím, objevuji, hledám zdroje, nejvhodnější materiály a nakonec někdo neomaleně přijde, nepozdraví a chce vše během pěti minut na stříbrném podnosu. Stalo se mi to několikrát.
    Lidé už asi nemají vychování, nebo nevím. I když Jasmínka říká teprve táta a pipi.... snažím se na to myslet, jak ji vychovám.
    Přeji krásné léto v Janově.
    Pa Š.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko ahoj.
    No právě, vždyť slušností člověk nic neztratí, maximálně místo k sezení. A nevzdáme to viď.), budeme dětem příkladem a mám radost, že to máš stejně. Díky!:)
    Ať se daří i vám v Ráji, užívejte.
    A

    OdpovědětVymazat
  3. Je to možné?
    Správne je nereagovať.
    Maj sa pekne Andrejka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, bohužel je. Už nebudu reagovat, díky tímto za podporu v boji proti hulvátům:)
      Krásný nový týden Tobě☼♫

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea