úterý 5. července 2016

Panna Cotta

je moje oblíbená dobrota a to nejen v letním čase.
Není to zase tak dlouho (asi tři roky), co jsem jí ochutnala úplně poprvé a její chuť mě nadchla.


Zkoušela jsem jí dělat doma, ale nepovedla se. Možná chyba byla v tom, že místo plátkové želatiny jsem použila sypkou, nevím a už na další pokus nedošlo.
Až jednou jsem v regále nějakého čuprmárketu objevila sáčky s Panna Cottou, stačí jen přidat šlehačku a mléko. Vyzkoušela jsem a musím s čistým svědomím doporučit.
Je moc dobrá, dávala jsem k ní horké borůvky. 
Borůvky bohužel došly, minulý týden jsem vzala z mrazáku poslední modré kuličky a teď musím čekat na letošní úrodu.

Objednala jsem si ji 2x v pizzerii u nás. V puse místo lahodné chuti mi zůstala chuť prášku a místo horkého ovoce navrchu byla studená jahodová hmota, něco jako džem, ale bez kousíčka ovoce.
Zklamání. Musím ji vyzkoušet někde úplně jinde, doufám jen, že třeba nemají stejného dodavatele, nebo recept:)

Byla bych moc ráda, za rady, takže jestli máte někdo zkušenost a děláváte Panna Cottu, prosím, poraďte. Jsem sice s touto ze sáčku spokojená, ale vyzkoušela bych jinou možnost.

Včera jsem pověsila nad postel v ložnici obrázky. Konečně.


Malá ložnice, malé obrázky...

„Spánek je pro člověka totéž co natahování pro hodinky.“
– Arthur Schopenhauer

*





2 komentáře:

  1. Rámeček je jeden z tých, ktoré ma dávno zaujali:-) Pekne si ho vyplnila, milé:-)
    Panakottu som ešte nerobila:o/
    Citáty vyberáš vždy moc dobre, stotožňujem sa s nimi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, panna cottu jsem zkoušela už před časem, pěkně smetanu, želatinu a podle postupu....vyhodila jsem to. Teď kupuji jedině tu v sáčku od mudr etkra:)) a je skvělá!

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea