čtvrtek 7. července 2016

Přišla mě navštívit...

...srnka:)






To se ve městě nestane, aby vás přišla pozdravit lesní zvěř.
Tak maximálně holub mi  po.e.e  rameno:)

Koukám z okna a i když špatně vidím na dálku, něco mi na konci zahrady přišlo ,,jiné",
jéje, holka krásná jedna hnědá půvabná. Zkusila jsem seběhnout dolů a na zahradu, byla zaujatá očistou a nepospíchala, tak jsem jí stihla zaznamenat. Pak už si mě všimla a pelášila přes louku k lesu. Mobilem fotky stojí za prd, ale kdo má malinko fantazii, vidí SRNU! 

Tohle je jedna z věcí a okamžiků, co na životě mimo město miluju.


3 komentáře:

  1. A ja milujem tieto stretnutia....sme kúsok od mesta pri lese a kopčekoch a srnky a kanci sú naši susedia:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kance bych se lekla, myslím, že bych tak rychle ze zahrady utíkala jako jsem běžela pozdravit tu dnešní kamarádku:) Ale jestli k Vám chodí běžně, člověk si zvykne :))
      Děkuji za návštěvu
      Andrea

      Vymazat
    2. My sme s domčekom obkolesení inými domami, ale hneď za rohom,v zahradkách pri lese už to žije, dokonca celé rodinky, inokedy sme ich stretli vyššie v kopcoch, v lesoch...zvieratá stretávam zoči-voči a je to pokojné stretnutie, také stíšenie...

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea