středa 27. července 2016

Sever - západ a zpět

Prázdniny se pomalu budou lámat, ale ještě bude zbývat celá jejich půlka!:)
Cestovní tašku zabalit, na nic nezapomenout. Hlavně kolo a cyklo výbavu pro našeho mladého cyklistu.

V neděli, když odjeli hosté a my se konečně po vypité kávě a rozloučení s našimi mladými vydali do auta. Čekala nás cesta ze severu Čech na jejich západ, kde se už těšila babička s dědou na svého vnuka. A ten samozřejmě natěšený se už také nemohl dočkat a byl jako ten oslík ze Shreka : ,,Kdy už tam budem ? " Nakonec se přece jen dočkal a už si užívá koupaliště, výlety na kole i pěšky s babičkou a dědou.
 Úterý 26.7. jsem si udělala výlet do Ikea na Zličín. Jednak za malým nákupem a taky vidět známé a dcerku:). Dopoledne v Praze vedro k zbláznění a když mě Ikea ve čtyři odpoledne vyplivla, venku bylo po bouřce, mokro a v dálce ještě hřmělo.
Byl všední den, tak lidí nebylo moc, ale stejně jsem se nějak nemohla soustředit a kdyby se mě někdo zeptal, co je tam nového, tak nedokážu říct. Nákup byl čistě pro hosty, snídaňové podnosy do postelí a hrnky na cappuccino.


Pohoda pod palmou:))






4 komentáře:

  1. Hezoučké pod tou palmou:-)
    Nejak zo mňa ešte napätie neopadlo a už sa to láme...v auguste sa vždy kopia lekári a vybavovačky a je nemám rada ten spleen zo ,,zlomeného,, takého akoby jesenného svetla...pekné chystanie a tešenie na hostí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kafe je životabudič a ani nemusí být pod palmou:)
      Ano, august - to je jako s nedělí. Ty jsem neměla jako dítě vůbec ráda, byla jsem z nich tak nějak nervózní, že zase do školy a co neumím a měla bych...
      A dny se nám zase dost zkrátily, podzim je blízko. Ten mi ale vůbec nevadí, mám ráda jeho barevnost.
      Krásný víkend Alenko:)

      Vymazat
    2. Andrejka, tu sa ti bude páčiť:
      https://jablkovkosiku.blogspot.sk/
      Dúfam, že si objavila aj blogy ...našla som svoj domov...M.A.R.K.I.....hannahgabris...kopretinyzaplotem...pa!

      Vymazat
  2. Děkuji, zajdu na návštěvu:)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea