úterý 12. července 2016

Šmoulí les...

...jakože modrej!:)
Dneska před polednem jsem se rozhodla, že když zatím neprší (podle předpovědi mělo minimálně pršet, ne-li přímo lejt), půjdu se podívat do lesa.
Borůvky už jsou a houby rostou.
No, nečekala jsem to, ale v lese je modro, šmoulí les! 

Keříčky jsou obsypané, klidně si můžete vybrat, jestli sbírat malé, větší, nebo ,,kanadské" 
Tenhle krasavec vyhrál plyšáka dne... a ani nebyl červivý:)
Rozhledna:)

Normálně jsem se bála našlapovat. Baletka
Lesy tady v Jizerkách jsou krásné...
Úlovek za hodinu a půl tance po lese. 
A nebe modrý, nikde ani náznak deště.
Připadala jsem si jak schyzofrenik, nevěděla jsem co sbírat dřív, ze kterého keříku, nebo jestli mám hledat houby. Těch hub tolik nebylo, no a z toho co jsem donesla jsem polovinu vyhodila, už tam bydlel červík. Borůvek mám asi 3/4 kg.
Každopádně skvělá relaxace, výplach mozku a odpočinek duši:) To by měli doktoři předepisovat místo léků.
Bolejí mě nohy a záda, ale budu chodit teď častěji, potřebuji zásobu borůvek.
Takže si tělo zvykne, doufám.

„Škoda, když člověk propásne ty chvíle, kdy voněl les a pleť.“
– František Branislav

*





Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář :)
Andrea