pondělí 4. července 2016

Smutno

mi je, smutno mi je, na ten smutek není lék....
Pravda, není to tak jako v té písničce od Vlasty Redla, ale je mi prostě normálně smutno.
Prázdniny začaly a tady je strašně ticho, prázdno. Když byly všechny děti ještě doma, tak jsem jejich  prázdninové nepřítomnosti vítala a užívala si ticho a prázdno. Teď jsou holky už pryč pořád, osamostatnily se. Jsem moc ráda, jsem na ně pyšná, že nám nevisí kolem krku a jsou schopné se postarat a zařídit se po svém. Jen si na to prostě musím zvyknout. Tím, že nám doma zůstal nejmladší synek, to není takový šok. No a když odjel na tábor, muž v práci, tak to na mě najednou padlo.
Kafe mám uvařené, venku svítí dnes sluníčko, to je rozhodně důvod k úsměvu.

Atrýsek dostal svou dávku léků, v pátek pojedou s mužem na veterinu a doufám, že se ukáže změna k lepšímu a otok na plicích bude (když ne pryč) lepší. Štěstí je, že ti naši psi jsou hrozní žrouti, tak nemusíme složitě ty prášky do nich dostávat. Stačí je jen zabalit do plátku sýra, šunky, nebo udělat sýrového ježka a pak už jen dávat pozor na prsty, aby mi je neukousl:) Radost z jídla, jak já jim rozumím:))
ten kousek sýra bez léků je pro Soníka, přece se nebude dívat na to, jak Atrísek dostává laskominu a on nic.

Chtěla jsem je kluky zachytit, jenže fotit naše psi, to je fakt nadlidský úkol. Holt nemají modelskovský kurz asi. Takže Atrey v akci při luxování misky.

Dneska mě čeká velké žehlení, první tři týdny se nám hosté střídají pomalu ve dveřích, tak abych měla co nejvíc připraveno.Mám tady už dlouho film 21 gramů, včera jsem u něj chvíli žehlila, ale pak jsem zjistila, že to není žehlící film, že ho musím opravdu sledovat. Bude repete, zkoukla jsem na 50% prvních asi 20 minut. 



 A v plánu mám připevnit v ložnici nad postel nový rámeček. Je to takový ten shluk menších rámečků pohromadě. Nejhorší bude vybrat obrázky. ještě nejsem rozhodnutá, jestli dám fotky, nebo jen nějaké detaily. S fotkama je u nás problém, moc nefotíme a když, žádná extra kvalita, máme jen obyč foťák, který stejně většinou zapomeneme doma, nebo fotíme mobilem. 

Hezký den!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář :)
Andrea