pondělí 8. srpna 2016

Konečně jsme zahájili léto na zahradě:)

Je srpen a my konečně máme bazén, no není to paráda? :)))

Ale pozor, to ještě neznamená, že se v něm dá koupat.
bazén na staveništi
Je to jen pro silné povahy, což já nejsem.
Voda ledová jako v potoce. Včera jsme dovezli Marka od babičky a dědy. Ve středu zase odjíždí k druhé babičce a dědovi a vyšlo tak to hezky s počasím, že jsme si dneska naplánovali den u vody.
Dodrželi jsme to. Já se poctivě vyvalovala na sluníčku a Marek se koupal za nás oba. Pak přišla dámská posila. Marek klusal kolem dokola v bazénu a vozil svou kamarádku na lehátku. Zahřál se pohybem a když už oba modrali, šli na trampolínu skákat.

Zítra opět chladno, déšť. Na dnešek budeme rádi vzpomínat.



4 komentáře:

  1. Zdravíme do Janova.
    Čím jsem starší, tím míň se mi chce se překonávat a lézt do studené vody. Vaši situaci a rozložení sil plně chápu.
    LoŇský suchý a horký léto mi bylo bližší. Letos je Apríl od dubna a bude snad až do října.
    Užívejte si bazén ob den :)
    Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko ahoj,děkujeme. To letošní léto je zvláštní viď, opravdu spíš takový apríl. Je to těžké plánovat dopředu, když není jisté, že bude hezky alespoň 2 dny v kuse... a že není. Dneska nám tady poprchává, zatím jsme ve fázi přemýšlení, co budeme dělat.
      Máváme do Ráje!
      Andrea

      Vymazat
  2. Nejak sa to leto trúsi....a naberáme dych hoci akoby už končilo...a máte moc zaujímavý horský terén:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Léto se letos ulejvá, ale to loňské bylo z mého pohledu náročné. Letošní způsob léta se mi zdá být snesitelnější. Ikdyž, máme už konečně to ,,koupaliště"! :D)))))
      A ano, naše zahrada je horská, samý kopec a ďolík, s napětím čekám jak to nakonec dopadne.
      Děkuji za milou návštěvu ☻

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea