čtvrtek 11. srpna 2016

Křehká krása...

... a my, aneb babský den! :)


Dneska začala prodejní výstava českého skla a bižuterie Křehká krása 2016 v Jabloneckém Eurocentru.
Byly jsme s holkama (věk 43 a výše) už loni a letos jsme vyrazily zase. Jsem ještě pár dní bez synka, tak si můžu trajdat!:))
Vystavuje se do neděle, kromě stánků je každý den i módní přehlídka, uvnitř Eurocentra je i dílnička pro děti, nebo hravé a kreativní dospělé. 

Na minulé výstavě jsem si koupila náhrdelník a náušnice z vinutek, letos jsem spíš byla za pozorovatele. Nakonec jsem neodolala a vybrala pro mamku skleněnou kouličku (je to sklo Simax, něco vydrží, ale do trouby prý dávat nemáme:) ) ...



Kamarádce k jejím polokulatinám jsme tam tajně koupily svícen, leknín, tak snad bude mít úspěch.
Protože bižuterie a šperků mám už dost a ani to moc neunosím, nakoupila jsem prakticky - zapékací mísu z Českého porcelánu. Z té mám velkou radost, už na ní vidím koláč s drobenkou:). Ceny porcelánu byly opravdu za hubičku. Mísu, průměr 30cm jsem pořídila za 100,-Kč. Když jsme procházely jednotlivá poschodí, zastavila nás neodolatelná vůně kávy a daly jsme si presso se sušenkou. Výborná kávička. Koupila jsem pak pro M celý sáček zrn přímo v 
Caffé Sentiments . Prodávají tam kromě čerstvě pražené kávy také porcelánové hrnečky, konvičky, talířky. Moc pěkné, mám uloženo na harddisku a až budu shánět dárek, vím kam zajít:)
Daly jsme si oběd, podívaly se na první část módní přehlídky a ještě jednou obešly všechny stánky.

Bylo to fajn, příjemně strávený půlden.


„Krása tkví v oku pozorovatele.“
– William Shakespeare






5 komentářů:

  1. Krásna kombinácia: nohy, topánky, farby!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při pohledu mě teď napadlo...ještě koště, klobouk a můžu letět na sraz čarodějnic:))
      A ty barvy jooo, ty ráda, děkuju Alenko.

      Vymazat
    2. A uniklo mi to krehké na poslednej fotke, najviac je tá jemná ozdoba na krk, ale dala by sa aj zavesiť do okna, na stenu...všetko nakúpené potešilo:-)

      Vymazat
    3. Jsem zvědavá, jak potěší náhrdelník a svícen. Zatím jsem darovala jen muži kafe a to jsme už včera večer popíjeli spokojeně. :)

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea