sobota 13. srpna 2016

Únava...

...materiálu?
Néé, to je LENOST
Je sobota, moje energie se někam vytratila, sedím, tupě zírám a nejsem schopna čehokoliv.
Sluníčko se střídá s mraky na obloze,
v koši čeká prádlo a na stole žehlička, přemlouvání...
zdroj Pixabay
Chci lenošit! Hned teď a chci a chci a chci!!!!
Být svým dítětem, asi si naplácám :)

No nic, jdu na to.

Odvahu do práce :)





6 komentářů:

  1. :) aj mňa čaká žehlička, ale nie je vôbec príťažlivá, asi jej dnes dám košom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak jak to dopadlo?
      Já už prádlu košem dát nemohla, to jsem dělala poslední týdny pravidelně a vymlouvala se na teplé počasí. Když už jsme prvně přitopili, tak mi ta výmluva přišla divná :)
      Děkuji za návštěvu ☼
      Andrea

      Vymazat
  2. Ja poznám brutálnejšiu pesničku o žehlení a domácich prácach ( skupina Horkýže slýže ...) :o/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ouuuu, tak tu sem dám příště! :D

      Vymazat
  3. Já žehlení můžu :D Hrozně me to baví :D no jo, staropanenská zábava jak vyšitá... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HA! Výborně! Zvu Vás! :D))

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea