pátek 5. srpna 2016

Včera jsme na silnici ulovili

...balík:)

Na kamennou zeď chceme pověsit umyvadlo, ale mělo by být zahradní.
Vybrala jsem i s kohoutkem a včera ráno mi pípla SMS, že je už na cestě, skoro za dveřmi.
Protože jsme byli s M už taky skoro za dveřmi, tak pan řidič byl moc hodný a  balík jsme s ním vyměnili za peníze na jednom parkovišti ve městě:)
Až dneska jsem měla čas balík rozbalit a podívat se, co vlastně přišlo.
Jo, líbí se mi a už se těším, až bude na svém místě.

Kupovali jsme TADY


8 komentářů:

  1. Andrej, je nádherný. Můj sen.
    Tohle léto je na mé gusto vody až až z nebe. Ale takový umyvadlo zdobí i když zrovna nic nemyješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko děkuju. Mám velkou radost, ani jsem nedoufala, že najdu právě takové. Ještě jsem přidala do článku odkaz. Kromě umyvadel mají i jiné dekorace a myslím, že ještě něco dalšího časem objednám. A zpětně jsem zjistila, že jeho cena je dneska vyšší a ušetřila jsem, to taky potěší .)).
      Ano, tohle léto je oproti loňskému na vodu vážně plodné, ale aspoň se nemusíme bát, že vyschnou studny. Loni to byl docela nervák.

      Vymazat
  2. :-) ja som si tiež splnila sen s plechovým umývadlom, keď zas nabielime kotolňu a drevárku, ktorú sme teraz zastrešili škridlou, nafotím, je z bazáru a ideme ho spojazdniť vodou zo studne, na tom sa tiež pracuje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledala jsem na bazaru také, ale bez úspěchu- samá nudná obyč umyvadla. Na fotku se těším .)

      Vymazat
    2. No, ja mám to nudné obyčajné biele, dáva sa aj do industriálnych bytov:-)
      A máš pravdu, stojí to nervy, ale stojí to za to:-)))))))))))))))))!

      Vymazat
    3. Taky na té vaší zahradě bude parádní, to jsem si naprosto jistá!:)
      Naše zatím v krabici čeká až na něj dojde řada..., stojí ve frontě:))

      Vymazat
  3. Páni, ta je nádherná ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Už se těším až bude plnit účel a zdobit zahradu:)Krásný den
      Andrea

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea