neděle 21. srpna 2016

Venku

hořec
Marek už je od minulého pondělí doma z prázdnin a tak se snažím užít si společné chvíle než zase vypukne v září ta každodenní školní rutina.
Nevím kdo z nás dvou se na to těší méně:)

Máme výhodu, že bydlíme uprostřed přírody a nemusíme nikam daleko cestovat.


Janov nad Nisou Hrabětice Kaplička
Pěšky se dá brouzdat po lesních cestách, třeba na Slovanku...



Fotila jsem z bezpečí Země:) Už jsem na Slovanku vystoupala jednou a ten zážitek z cesty dolů mi stačí . Čím jsem starší, tím víc mi vadí výšky. Nahoru šel jen Marek a já čekala dole.
Křížovou cestou jsme pak došli do Horního Maxova a pak zpátky domů.



A po cestě ještě něco na nás čekalo:)...



To je náš největší houbařský úlovek! 
Schovával se i s bráškou v borůvčí. A ani nebyl červavý, což je s podivem, protože i ty maličké houby mají většinou prolezlou alespoň  nožičku.

A byly řízky.... :)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :))jojo
      Byly jsme tam na kontrole minulý týden a nic, asi zase až v letní sezóně si máme přijít .))
      paa

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea