čtvrtek 22. září 2016

Astronomické léto končí a podzim začíná 22. září 2016 v 16:20:41 hodin...

... a to je dneska!!!!:)

takhle nám to tady svítilo vloni
A že se ten dnešní první podzimní den opravdu povedl!:)

Neodolala jsem a jako každý rok koupila podzimní koule, tentokrát jen veselé žluté.
Pěkně ten vstup do domu rozsvítily:)


Letní výzdobu jsem vymetla a zahájila podzimní náladu.



Těším se na dýňovou polévku, zítra dorazí naše jedna dcerka s přítelem a tak se bude vařit o 106:)
Dýni jsem dostala od kamaráda, on je velký a úspěšný pěstitel nejen dýní.


A jak jste na tom s podzimem? Máte ho rádi?
Já ano, miluju všechny ty barvy a čím jsem starší, tím mi méně vadí to sychravo, které k podzimu patří. Takové to dušičkové počasí... to úplně vybízí po procházce uvařit si grog, svařák, nebo nějaký dobrý čaj:)


A dneska jdeme s ženskýma na ,,BIDŽIT"
a já se už těším na kultůrní zážitek :D)
Jednička i dvojka se mi líbily moc, tak jsem zvědavá na pokračování.


Přeji vám krásný den!

andrea

4 komentáře:

  1. Ano, ano, jesen je naj! V tesnom zavese za nou jar. Mali ste nadhernu tekvicu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkujeme. Letos mám jen malé a z těch nic dlabat nebudeme. Teda budeme -dužinu na polévčičku, mňam:))

      Vymazat
  2. Já jsem sice vždycky smutná, když nám končí léto, dny se zkracují, ráno chodím do práce ještě za tmy... ale i podzimní období mám moc ráda. Ta barevnost všude kolem.. :-) Krajina je úžasně fotogenická... Zkrátka i podzim má své kouzlo.
    Dýňovou polévku mám celkem ráda, minule jsem do ní přidala muškátový oříšek a přítel mi po ochutnání řekl, že je to taková dobrá svíčková... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá svíčková:)), tak to mě pobavilo moc:)
      Ahoj Lucko, podzim mám taky velmi ráda, když svítí sluníčko a všude je plno barev, prostě krásné období je to. Zvlášť tady u nás v Jizerských horách, příroda za okny, to je terno!:)
      Zdravím !!!
      Andrea

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea