pondělí 5. září 2016

Když je čas

... a chuť na nějaký film, ráda se podívám na komedii, dobrou detektivku,
mám ráda dokumenty a časosběrné filmy.
Často hledám inspiraci na to co stojí za vidění na netu.
Co jsem shlédla, přečetla a zaujalo mě, budu dávat pod štítek filmy, seriály a knížky.
A opravdu moc ráda si nechám poradit něco dalšího:)


Když jsem zmínila ten časosběr, tak mám zkouknuté skoro jedním dechem:

Helena Třeštíková

1987Manželské etudy (TV seriál)
Manželské etudy: Ivana a Pavel (TV film)
Manželské etudy: Ivana a Vašek (TV film)
Manželské etudy: Marcela a Jiří (TV film)
Manželské etudy: Mirka a Antonín (TV film)
Manželské etudy: Zuzana a Stanislav (TV film)
Manželské etudy: Zuzana a Vladimír (TV film)


2006Manželské etudy po dvaceti letech: Ivana a Pavel (TV film)
Manželské etudy po dvaceti letech: Ivana a Václav (TV film)
Manželské etudy po dvaceti letech: Marcela a Jiří (TV film)
Manželské etudy po dvaceti letech: Mirka a Antonín (TV film)
Manželské etudy po dvaceti letech: Zuzana a Stanislav (TV film)
Manželské etudy po dvaceti letech: Zuzana a Vladimír (TV film)

 Marcela  To je tak smutný příběh.
Další podle mého povinný by měl být z roku 2001 
Hitler, Stalin a já 
V kině jsme byli na filmu Lída Bárová a ještě jsem chtěla a viděla i dokument od H.Třeštíkové...
2016
Zkáza krásou

Pak rozhodně doporučuji...
Olga Sommerová

2015Samoživy (TV film)

2014Magický hlas rebelky

A její knížky 
  • O čem sní ženy 1 (2002)
  • O čem sní ženy 2 (2003)
  • O čem ženy nesní (2004)
  • O čem sní muži (2005)

Přečetla jsem je dvakrát a mrzí mě, že moje holky je zatím nechtěly číst. Těch životních osudů tam, to je nad tisíc rad do života.



A co rádi čtete vy a jaké filmy vás zaujaly???
Předem dík za tipa a ťapa:)

Andrea


Obrázky PIXABAY, odkazy z CSFD.CZ

2 komentáře:

  1. No problem, s Olivkou z blogu:Mode de Bulangerie si vymieňame tipy:-), aj ona dáva na stránky a nájdeš ju aj iné zaujímavé blogy u Hanky:

    http://pehagabris.blogspot.sk/?m=0



    Pa, Dorotka prišla spokojná a vyspelá a zamilovaná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko dííky!:)) Jsi pokladnice úplná.
      Jéé Dorotka se má, nejhezčí období ♥.
      Pa A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea