neděle 4. září 2016

Sobota sportovní!

Včerejší sobota byla super a príma! 

Tedy aspoň pro mne.


M byl pracovat u známých na oplátku a Mára si po obědě užíval u kamaráda na narozeninové oslavě.
A já jsem si užívala také.
S kamarády jsme měli soustředění v petanque, protože příští sobotu máme zápas:)
Už třetí ročník!
Je to fajn, nejde ani tak o výsledky, jako o to setkání a legraci.
Užíváme si to.
Na pravidla se mě neptejte, jsem jen vrhač:)

Každý něco uvařil, upekl, nebo jen prostě zamíchal a donesl.
Tak jsme mezi sportovním kláním doháněli ztracené kalorie zpět do těl.
Střídali jsme vrhání petanquových koulí a plácání s ping pongovou pálkou a
obdivovali zahradnické úspěchy našeho hostitele u kterého se naše setkání konalo.

Moji chlapi pak dorazili a po setmění jsme strávili pohromadě u velkého stolu do pozdních večerních hodin povídáním, než jsme sraz rozpustili a rozjeli se do svých domovů.

Tak za týden změříme své síly už naostro!:))






4 komentáře:

  1. Ansi,
    tohle neznám taková setkávání s přáteli a musím říct,že mi to chybí,nebo spíše že po takové
    pohodě a legraci s přáteli toužím.
    Tak sportu zdar ! a hezký zbytek neděle.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo to je škoda, ale začít s tím se dá vždycky....pokud jsou v blízkosti možní adepti:)
      Tady u nás se to tak nějak seběhlo a zjistili jsme, že se musíme každý měsíc setkat a sice né pokaždé se to podaří, ale snažíme se. A děláme i babince, musím říct, že to je moje spása, jinak bych se zbláznila jak pracuji sama doma bez kolektivu. Je to taková čistírna rozumu:))
      A děkuji za přání, neděle byla pracovní na zahradě, ale takové ty terénní úpravy. Takže nic moc .-/
      Přeji klidný start do nového týdne:)
      Andrea

      Vymazat
  2. Aj my sme mali super víkend a dnes príde večer Dorotka:-)
    Mňam, takéto slano-pagáčovo-mňam mám rada aj keď som bezlepková!
    Pripínam ti, tu by sa ti mohlo páčiť, mám ich rada, moji menovci:-):

    http://kopretinyzaplotem.blogspot.sk/search?updated-min=2016-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2017-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=41

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji!:)
      To byla jistě moc fajnová neděle s Dorotkou. My tady měli zase Verču na otočku, holky nás těší viď .))
      Papa

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea