pondělí 12. září 2016

Staré krámy

mají něco do sebe.
Mají duši:)



Jsem zdobič, prostě si nemůžu pomoct. Je to tak:)
Přestože se snažím při různých úklidech, po malování, nebo novém zařizování o jednoduchý styling místnosti, nakonec tam ty tretky, lapače prachu a nezbytnosti stejně jsou.
A mám to ráda. Líbí se mi čistý styl, ať už v bydlení, nebo v módě, ale v tom bydlení to neumím a ty všemožné zbytečnosti potřebuji mít kolem sebe. Vzpomínky, kamínky, fotky, ...
A mám ráda věci s příběhem, nechce se mi je likvidovat, když tak pěkně poslouží dál:)

staré loďáky na Lego jsou prostě super!:)

A jak dopadl sobotní petanquový závod? 
Haha, to se povedlo, vyhráli jsme s Márou úplně poslední místo. Horší skóre snad nikdo nemá, neměl a mít nebude. Ale odpoledne to bylo povedené.
Petanqový turnaj, III. ročník.
Soupeření mezi dvojicemi se losovalo a Mára a já jsme hráli s děvčaty (14let),
rozsekaly nás holky 13:1. A vůbec nám to nevadí, protože to prostě bylo prima setkání s bezva lidmi.





6 komentářů:

  1. :)))jeeej, petanque:))) obľúbená to hra môjho manžela. Viem, nad kým by si určite vyhrala - nado mnou:)mňa to ide unudiť k smrti:)jediné pozitívum je, že sa pri tom dá popíjať vino

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) nás to baví, ale asi, že to hrajeme 2x do roka. Podle mne to snad ani nejde natrénovat:)
      A víno bych s Tebou rozhodně popíjela ráda, u petanque, nebo jen tak:)

      Vymazat
  2. Jéj starý kufor, lego, merkúr!!
    Ten sme mali pod posteľou u detí v paneláku, zdedený ešte po mne, mala v ňom Naďa Štyrlístky.
    Lego sme ,,šlapali,, 20 rokov a až tu v dome sme ho posunuli ďalej....
    Merkúr, ešte z čias detstva muža, ale nový objednaný pre synov...ešte s ním prekladá Milo v izbe debničku hore-dolu...posledný výtvor:luk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtyřlístky tenkrát za 7,-Kč:), jo, já byla taky sběratelka:))
      Lego u nás jelo hodně, před časem už to Máru tolik nebralo, nastoupil počítač. Ale asi je ta láska zpět:))
      Merkur jsme museli mít na základce povinně, jak já ho neměla ráda! Rozhodně jsem tu stavebnici neschovávala....škoda, kdybych tušila, že budu mít malého kutila:))

      Vymazat
  3. My sme Štyrlístek zdedili, lebo vtedy sa ešte u nás moc nepredával.
    A moje deti mali ako prvé Duplo a to sme s mužom odstáli radu skoro ako za socíku, vlastne ešte doznieval!
    Muž neznáša zvuk vysýpaného lega, chi!

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea