neděle 18. září 2016

Umyvadlo

...visí!:)
Zatím není ještě připojená voda, ale umyvadlo už je na svém místě a řekla bych, že mu to tam sluší.
Nekřičí, tváří se nenápadně, zapadá...





Na fotce je ještě vidět modročerný šroubovák:)

Umyvadlo má i kohoutek s možností připojit na něj zahradní hadici a dokonce má i špunt.

A takhle šel čas v této části zahrady...


Pomalu, pomaličku...



9 komentářů:

  1. Nekričí, aj keby mohol, je krásne!
    Zapadá, a to je od neho pekné, lebo vyniká peknotou, ale napriek zdobnosti sa k skale a skalkám veľmi hodí!
    Šrobovák som neobjavila :o/
    Pekne sa ten váš svah pomaličky ,,oblieka,, ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za šroubovák strhávám půl bodu :)))
      Jinak velmi pěkně děkuji Alenko, mám velikou radost ( at to zatím je bez vody):D

      Vymazat
    2. ...je mi to tam u vás blízke....

      Vymazat
  2. Alenko, je nádherné a moc mu to tam sluší, prostě tam sedne jak poklička na hrnec .... ptala ses mě na CHELONE, jestli by se mu u tebe dařilo, nevím, jak kruté jsou u tebe zimy, ale je mrazuvzdorné do -40°C( zóna 3), na zimu se zatahuje do země, nic nezůstává nad zemí, pokud ho z vrchu zakryješ chvojím, myslím si, že by to mohla přežít .... na jaře by ti mělo znovu celá obrůst ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki díky moc za zprávu a -40°C snad nebude. Pomaloučku se budu poohlížet po rostlinách trvalkách, co nejsou háklivé na mráz a taky nepotřebují extra služby zahradníka:)
      Jsi zlatá, že jsi si vzpomněla.
      Andrea

      Vymazat
    2. a koukám, že jsi mi vypadla ze sledovaných blogů...před pár dny mi všechny zmizely, napravila jsem to asi jen zčásti a od té doby se mi u některých vůbec neukazuje nové vložení příspěvků podle data, ta technika by někdy potřebovala výprask!

      Vymazat
  3. Umývadlo aj s celým tým skalným pozadím vyzerá úchvatne...krásna záhrada!!! Danka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko děkuji! Zahrada je zatím v rekonstrukci a zdaleka není krásná...kdybys jen viděla některé části uáááá..., snad jednou, možná, ....bude:))
      Měj se hezky a děkuji za slova
      A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea