neděle 18. září 2016

Vepřo-knedlo-zelo

Pečené maso

Jeden by řekl, že na tom nic není, maso se dá do trouby a děj se vůle Boží...
ALE!
Nevím jak vám, mě to moc nešlo, maso nemělo tu správnou šťávu a sexepíl.
Bramborový knedlík jsem po neúspěších vzdala na neurčito...
Až včera jsem konečně našla ten pravý recept na 
BRAMBOROVÝ KNEDLÍK A VEPŘOVOU PEČENI
jupííííí!!!! :)))


Tak se raduji s plným břichem a kdo by třeba bojoval stejně jako já do včerejška, 

Velmi jí tímto děkuji ♥


a k tomu pochopitelně 


s naprosto luxusním sosem

No a zelí už určitě umí všichni :)



a ještě dezertík...


A zítra letím cvičit:)


Mějte se báječně s plným břichem jde všechno líp .))

Andrea

5 komentářů:

  1. Tak teda, nabudúce skúsim podľa teba:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, podle Florentýny zkoušej. Podle mne by to bylo takové to nemastné, neslané :D))

      Vymazat
    2. Pri nás je blízko kapustová veľmoc Stupava a Dni zelá :-)
      Na Prime som videla, ,,Pečeme s hviezdami,, a tam som videla, že na sviečkovú dal krk aj predné hovädzie z reťazca, to ma povzbudzuje, lebo len moja kámoška robí skvelú sviečkovú, ja som sa toho bála...teraz skočím aj na TO TVOJE :D!

      Vymazat
  2. :-) všetci sa učíme. Uz dosť dlho varím, ale tiež sa mi nie vždy podarí. Chvalabohu manžel nefrfle a zje všetko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) můj taky naštěstí nefrfle, to jsem opravdu vděčná!!! Ale pamatuju si, že to tak nebývalo, dříve tohle nejedl, tamto mu nechtnalo, ale dneska opravdu sní co uvařím a pochválí, skutečně je zlatý! :))
      Vaření, pečení zdar!
      A děkuji moc za návštěvu a slova ♥

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea