neděle 9. října 2016

Nakupování ...

... s mužem, aneb jak nepřijít o nervy.
Hned na začátku musím upřesnit fakt, že nešlo o nákup potravin, ale oblečení.
Nákupy potravin a zboží denní spotřeby u nás pořizuje muž a já jsem mu za to velmi vděčná. Je skvělý, opravdu.
Ovšem nákup oblečení, to je jiná kapitola, horrorrovááá....
Tady už jde do tuhého!



U nás to probíhá tak maximálně 2x do roka, že vyrazíme společně, maximálně na 2 hodiny na nákup oblečení pro mého muže. Dýl to nezvládáme ani on, ani já, ani naše děti s námi.
A i ty dvě hodiny jsou DOST!
Kdyby to mělo být častěji, asi bych skočila z prvního eskalátoru do podzemního parkoviště:))
Ale protože člověk z paměti vytěsní to ,,negativní" a pamatuje si především pěkné momenty, příhody veselé a optimistického ladění, tak se pokaždé naivně připojím. Co připojím, dokonce ho k tomu nutím. ,,Už vážně nenos tyhle kalhoty s prodřeným rozkrokem..., Už prosím Tě vyřaď tady tu košili s dírama!..., Ty sešlapané boty by už chtěly vyhodit, ale když nemáš jiné, tak si je ještě dnes, zítra, pozítří,... vezmi no. Néé, ty kalhoty už nebudu zase zašívat, záplat je tam dost i tak! ...."

Protože jeho šatník opravdu nepraská ve švech a oblečení nemá zas až tak vysokou kvalitu materiálu, aby přežilo denní provoz, praní, žehlení a to nesčetněkrát za sebou do roztrhání!:)
Nevím jakou zkušenost máte s mužem a nákupem oděvů vy, ale můj muž je skutečný oříšek!
Není to tím, že by snad byl nějaký manekýn, to ani omylem, ale ...
za 1) nesnáší nákupní centra plná lidí,
za 2) nemá úplně konfekční velikost,
za 3) vyznat se v číslování oblečení každého jednoho obchodu je opravdu náročné,
za 4) dnešní pánská móda je vyslimovaná, tedy úzké kalhoty a tak nějak všechno úzké... Uáááááá!!!


Tentokrát jsme jeli shánět (pochopitelně na poslední chvíli) oblek a boty k obleku.
Boty, světe div se, jsme koupili hned v prvním obchodě, neskutečná klika:)
No, ale tím ta radost z úspěchu skončila a další hon za hadrama už byl náročnější...na moje nervy.
V prvním obchodě s pánským zbožím obleky neměli žádné, nevadí, jdeme dál.
Ve druhém měli, ale ty ceny! Za to by byl super víkendový pobyt  pro dva, je to možný?
Takže pokračujeme.
Syn dostal hlad a my také, takže pauza na jídlo.
S plným břichem je mysl veselejší a tak hurá na to.
Třetí, čtvrtý, pátý obchod,.... samé slim kalhoty a ten materiál! No to nechci, v tom nebudu celý den!
Maminko, ty to vidíš...
Současně se mi začalo chtít smát, plakat a křičet. Ale byla jsem zticha, sice jsem do zrcadel obchodů házela ksichty a muže v kabince se sebezapřením utvrzovala v tom, že je to skvělé, moc mu sluší a padne všechno i ta kabinka se závěsem.
Prodavačky soucitně pokyvovaly hlavami a mrkaly jsme na sebe, že si jako rozumíme beze slov a opravdu snášely modré z nebe. Zasloužily by za včerejšek příplatek:))
Nakonec jsme odcházeli i s oblekem.
Dražším než byl ten předchozí v ceně víkendu pro dva. Ale co! 
Můj muž oblek bude nosit až do roztrhání, takže se to vyplatí!

Tak zase příště, nákupům zdar!
:D






7 komentářů:

  1. Tak, za prvé:môj muž počas rekonštrukcie domu schudol a na dcérinu svadbu si dal svoj svadobný oblek (ja naopak, bola som rozhodntá ísť v legínach!)
    Po druhé: dva krát do roka je fakt maximum a to nakupujeme Milovi a keďže sa mu muselo asistovať, poslala som ich do kabínky oboch a obom som nosila veci a skúšali odrazu, heč!
    Po tretie: zať je taký istý!! Dcéra narieka v čom chodí, ale vo vintage obchode, kde si kupuje ona stále, mu nedokážu kúpiť nič, lebo papuľuje.
    No, ja som to vyriešila, sú s Milom približne rovnaký, takže mala by si to vidieť, Mlo skúša, muž asistuje a ja vyberám veci o číslo väčšie, ako Milovi, hneď aj zaťovi:
    TRI MUCHY JEDNOU RANOU!
    PS: Muža som mala zmeraného (pás, dĺžka nohavíc), keď bolo najhoršie vyrazila som do obchodu s centimetrom sama!
    A dosť mojich chlapov zachraňuje aj Lidl!
    pááá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) teda!, to máš Ali vymakané jedna radost:) Taky jsme už vyzkoušela praktiky co popisuješ, nosit náruče oblečení do kabinky, ale to byl teda zápřah!
      Chodit sama s metrem a na papírku v kapse napsané míry už mám taky za sebou a musím říct, že ten nákup byl fajn a úplně nejlepší. Ze začátku to vycházelo a M měl takto několikery kalhoty a boty. Až jednou to neklaplo a nesedělo mu to podle přání, pak ještě podruhé a znova už jsem si netroufla. A Lidl taky rádi, ale už jen spolu:)
      Krásné pondělí Alenko ☼

      Vymazat
  2. Viac-menej to iste, len s inym menom:))))
    S tym rozdielom, ze sportove veci nakupuje rad, ale to s nim nechodim, pretoze to je horsie ako zena. Naposledy 2 hodiny vyberal hodinky sportove, skoro som zapustila v obchode korene:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem ráda, ani nevíš jak, příště si na Tebe vzpomenu a hned mi bude líp, solidarita mě bude držet na obláčku pohody a míru:)))), že v tom nejsem sama.
      Papaááá.)
      A

      Vymazat
  3. Ani nevíš, jak ti rozumím... :-) My jsme měli nedávno úplně opačný problém, sháněli jsme na partnerka právě ty slim kalhoty, ale žádné z nabízených pro něho nebyly dost slim. :D Chystali jsme se na svatbu a on si vysnil zúžené kalhoty, košili, kšandy a motýlka... Jenže kalhoty měly být zúžené pouze v oblasti lýtek, nikoli podél celých kalhot.. A my nacházeli právě jen ty úzké píďalky, roury, které obepínaly úplně všechno, když jsem v tom partnera viděla, musela jsem se smát, protože v tom byl tak skřípnutý, že se nemohl pomalu ani hýbat... :D. Ale nakonec jsme také sehnaly jedny podle partnerových představ, ale byla to taktéž fuška, uff... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) no je to někdy náročné co.. :))
      A když má jeden konkrétní představu a stím jde nakupovat, o to horší to pak je!
      A

      Vymazat
  4. Andrejko,
    popravdě tohle vůbec neznám,každý si jdeme tak koupit to svoje,já mu nemluvím do toho co si kupuje a ani on mě ne a tak si u toho většinou vůbec neasistujeme,poslední dobou i často objednáváme na internetu.Je fakt,že se může stát,že to nesedí jak by si člověk představoval i to se stalo,ale hodně už mám zaběhnuté obchody kde vím,že nešlápnu vedle.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea