pátek 21. října 2016

Podzimní DIY

Rychlá podzimní recyklace-dekorace, aneb co dům a příroda dá...
Ráno jsem po procházce se Soníkem nasbírala plastovou misku od zmrzliny až po okraj kaštany a 
pustila se do hledání tavné pistole.
Pistol jsem našla, ale náplň do ní jen jednu a ještě ke všemu širší než potřebuji. Takže jsem musela 
náplň nožem rozříznout a pak ještě na půlku. Docela jsem se bála, že moje výtvory budou nakonec spíš než podzimní helloweenské...samé uřezané prstíky, krev a ták:)
Dopadlo to dobře, prsty jsou všechny na svém místě a až na jeden puchýř od horkého lepidla z pistole to dopadlo takhle...





Pár obrázku z dnešního rána




A na zahradě kuk:)


A pro ty co nevidí to,co jsem viděla já, tak

KUK tady dole... :)


Srnka jedna nenápadná.
Koukaly jsme na sebe jako dvě vrány asi pět minut:))

Bezva víkend všem!

A

6 komentářů:

  1. Ty kaštany vypadají nádherně, miluju je, ale nemám pro ně využití. Super nápad! Vypadá to strašně hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaštany sbíráme a sušíme na zimu pro srnky. Máme totiž kaštan u domu a velká většina jich skončí u nás na zahradě, srnky k nám chodí celoročně a tak jim i v zimě přilepšíme. udělali jsme za zahradou na louce mylý krmelec, je tam seno, sušené kaštany, mrkev, sůl a suchý chleba. Zvěř tam chodí a sousedovic kočka spí na tom seně:)
      Díky za návštěvu, hezké dny:))
      A

      Vymazat
  2. Paráda!! Doslova:-)
    Aj to prestieranie krásne ladí, aj vonku atmosféra:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Ali, až tak, děkujuuu:))

      Vymazat
  3. Naprosto krásná podzimní dekorace a super nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino děkuji:)
      Pěkný podzim přeji.
      Andrea

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea