pondělí 14. listopadu 2016

Bílo, než dorazí vlna veder...

Víkend byl vydařený, sluníčko a mráz, dokonce i bobování proběhlo. Dětem ta trocha sněhu stačila na tu první radost z bílé zimy.... vlastně podzimu:))


Má se oteplovat, tak vyčkávám s výzdobou. První etapu mám za sebou. Potřebovala jsem vyměnit otřesné podzimní květináče, tak ty už jsou plné větviček a vstup do domu mám taky zatím hotový. Začátkem Adventu ještě doplním nějakou tu ozdobu vánoční, ale teď je to jen takové jednoduché, zelené. Musím se krotit:)
Na řadě budou teď světýlka a balkon, trocha tepla by se rukám hodilo:)

V sobotu jsem dělala čokoládové fondány (recept najdete tady...) , to je taková dobrota!
Pak bych měla jít aspoň na dvacet minut běhat po schodech nahoru a dolů do kotelny, ale 
přiznám se dobrovolně, z běhu nebylo nic. Zato jsme zahájily se sousedkou plavací sezónu, sice nezhubneme, ale záda si protáhneme. Můj styl je ,,paní radová" :))

Pixabay
A kdo má rád komedie, tak jeden tip na film na večer.... 

Dej si pohov kámoši


a pak ještě na ten další večer...pokračování...

Dej si pohov kámoši 2


:))

Jooo, zimní pneu zatím nemám, takže auto stojí tam, kde ho můj muž zaparkoval.

„Dnes je pondělí. Je velká naděje, že zítra bude úterý.“
– Valeriu Butulescu


Užijte si prima večer 🙆

Andrea

6 komentářů:

  1. Filmy pozriem:-)
    Ilustrativné foto zase pekné, proste si tam chutná blondýna:-)
    Zimné fotky tiež, počasie je zatiaľ vzorové: Martin na bielom koni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Filmy jsou naše oblíbené, už umíme repliky zpaměti, ale baví nás to pořád:)
      Díky za tu slečnu, opravdu je to kost, ale já bych tohle asi neudělala ani nasucho, natož pod vodou. Holt akvabela ze mne už asi nebude.
      Martin se letos povedl, u nás bez husy, zato se sněhem .))
      Papa

      Vymazat
  2. Andrejko,
    už taky tak nějak žiju tou zimou a letos nějak intenzivněji než kdy dřív.
    Hezký článek,sem se ráda vracím.
    Pěkný mrazivý den od nás.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny ahoj, jsem nadšená z počasí, doufám a věřím, že ta letošní zima bude opravdu jak má být. Bílá, mrazivá a sluníčko:))
      Moc děkuji za slova a návštěvu ♥ Užívej si krásné dny.
      A

      Vymazat
  3. Hele, paní Radová, nějak jste se rozepsala a nestíhám dočítat příspěvky :o)
    Zdraví cestovatelka z východu :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) no jo, když je čas, však to znáte paní cestovatelko východní:)
      Papapaaaaa
      A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea