středa 2. listopadu 2016

Cvičím, ale svaly mít nebudu

...protože trénuji jízdu vozem:))

obrázky Pixabay


Po pěti letech bez auta se ze mne zase stává řidička, účastnice silničního provozu a jelikož jsem zodpovědná (jak mě pochválil pan učitel v autoškole), tak jsem si zaplatila několik kondičních jízd.

Pan učitel je moc milý pán, klidný a příjemný, takže obavy, že na mě třeba bude ječet se rozplynuly hned po první jízdě. 
Co víc si přát!:))

Tak jo, jde to, nastartuji, rozjedu se, řadím a řídím, přibržďuji, pouštím chodce, zastavuji, rozjíždím se, řadím,..... jako drak a zítra jdeme na to zase a tentokrát budu trénovat za asistence pana učitele už na svém autě. Tedy- budu si ničit své!:))

„Zůstane vždy záhadou, jak to přijde, že každá žena dostane svou normální nohu i do těch nejmenších střevíčků, ale málokdy své malé auto do velké garáže.“
– Fernandel

Před lety jsem si koupila knížku Ten řidičák vrať od Zuzany Selementové a docela mě knížka zvedla náladu, že v tom nejsem sama, že takových nás je víc.

Tak mi držte palce, protože jsem ten případ, kdy před jízdou musím ...

obrázky Pixabay
„Poperte se s osudem, máte-li ho těžký. Když nemáte na auto, klidně choďte pěšky.“
– Petr Šafránek






16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :) moc děkujuuuuu!! ...a ty kopance (jak píše Petra) snad nebudou, nesmějí být, nenenennneeee!!!:))

      Vymazat
  2. Před 6 lety mi ukradli peněženku, kde byl i řidičák a ten jsem si ještě nevyřídila. Nejezdím, nepotřebovala jsem to. Mám kolem sebe dost řidičů, ale letos mi chyběl. Asi si ho znova vyřídím a vezmu to i kondičníma jízdama.
    Uvidíš, za chvilku ti to nebude dělat problémy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, teda ti zloději! Snad ještě horší než přijít o hotovost jsou pak ty doklady co?
      Přeji rychlé vyřízení a s novým ŘP pak taky tak prima učitele na kondičky!:))
      A moc díky za povzbuzení, to nakopne, díky:)
      Andrea

      Vymazat
  3. Palce nééé, to jsou kopance! Budu držet pěsti, protože jsem srab, neřídím a raději chodím pěšky :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Srab určitě nejsi. A kdybych nemusela řešit jak dopravit syna z kroužku a pak nákupy..., asi bych dál taky chodila pěšky. Člověk s autem hrozně zlenivý:/
      Petro díky za pěsti, to se vždycky hodí.))
      Pěkný večer
      Andrea

      Vymazat
  4. Do svých 33 let jsem se bála udělat řidičák, že se nevejdu s autem na silnicim že nebudu umět zatočit...... dnes po 24 letech za volantem si neumím život bez auta představit. Krásně se za volantem odreaguji, vklidu si jezdím krajinou, všude se dostanu.... taky propadneš kouzlu jízdy..... Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani díky moc za dodání odvahy a taky za tak fajn vyhlídku. Zatím jsem jezdila vždycky jen v sezoně a jak začalo sychravo a teploty šly pod nulu, auto jsem už nevytáhla. Tak tahle zima bude vlastně moje úplně první za volantem. A řidičák jsem taky dělala pozdě, až v 27 letech. Ale pan učitel má teď novou školačku a té je 50, takže, nikdy není pozdě:))
      Hezký večer:)
      Andrea

      Vymazat
  5. Andrejko tvůj článek doplněný o trefný citát od p. Fernandela mě opravdu pobavil. :) :)
    Jsem stejný řidič jako ty, řidičák mám, dokonce jsem si udělala průkaz i na motorku (!) a nejezdím ani na jednom z nich... Když jsme ještě bydleli v ČB, tam jsem auto využívala, máme tam všude krásné rovinky, to se jezdí jedna báseň. :D A tady v Jablonci?! Hrůza. Musela bych hledat různé objízdné trasy, abych se nemusela rozjíždět do kopce! To je totiž můj největší problém... :) :) Kdysi jsem se zastavila na jednom větším kopečku a auto místo toho, aby se mi rozjelo dopředu, jelo dozadu... Prostě jsem se z toho kopečku nevyšplhala. Musela jsem sjet zase pod něj a rychle bez zastavení ho vyjet.... No je to sranda. :) Přítel mi vyčítá, že mám auto a nevyužívám ho, všude mě musí vozit on, i když bych mohla jezdit sama. Ty kondiční jízdy jsou dobrý nápad... :)
    Také děkuji za tip na knížku, po té se určitě podívám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, měla jsem kdysi kamarádku, která nejezdila za deště, za tmy a do kopce:)
      My to zvládneme!!! :))
      Měj se moc krásně
      A

      Vymazat
  6. Držím palce!
    Auto máš pekné:-) Má ho v béžovom aj suseda:-))
    Svedčí ti to tam:-))
    Môj inštruktor v autoškole pred 30 rokmi bol sexista a navždy ma poznamenal, jazdí len muž, máme jedno auto, ale keď bol na stáži v zahraničí, vypla som sa k výkonu, s trabantom a s dvomi bábätkami!
    Ja som tá pink kadibudka, mám veľkú rýchlosť pri potravinovej intolerancii a bez řidičáku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, to jsou jen ilustrační foto. Je pravda, že takové autíčko by se mi líbilo moc, a kdyby mi to k tomu ještě tolik seklo jako té krasavici...noooo, nevadilo by mi to :))
      V Trabantu jsem jakživa neseděla:(
      A přesně tak, na učiteli záleží a tentokrát jsem to chytla dobře:)
      Papa

      Vymazat
    2. Veď ja viem, že ilustračné :-))))), ale sekne ti to tam!

      Vymazat
    3. :D))) no tak teda jooooo .)))

      Vymazat
  7. Hodně štěstí!
    Já jsem posera a musím říct, že jsem v autoškole zažila ty největší muka.
    Ten citát je skvělej!

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díííky moc! :)
      V autoškole jsem zažila učitele, který stále vykuřoval a to taky byla muka!
      Teď je to zlatíčko ten můj pan učitel kondičních jízd:)
      Krásný den
      A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea