čtvrtek 10. listopadu 2016

Kalendáře


Pod stromeček jsme babičkám objednali kalendáře s fotkami vnoučat.


Už jednou takový kalendář dostaly a měly úspěch, proto po letech jsme se vrátili k tomuto nápadu zas. Ono vymyslet babičkám dárek, který je opravdu nadchne není jednoduché. Často jsou to spíš taková ta ,,škatulata, škatulata (rozuměj: dárky) hýbejte se (rozuměj: předat dál) z místa na místo (rozuměj: daruji druhému, někdy opět původnímu dárci) pozor teď!"
Dneska balíček dorazil a kalendáře jsou pěkné, mám radost a těším se, až babičky balíček pod stromečkem otevřou:)


 Před domem jsem ráno ustřihla poslední poupata růží, oklepala z nich sníh a dala v kuchyni na stůl.

Kytka na stole = uklizeno:)


Letošní advent začíná 27.11.2016. Blíží se...
Začínám přemýšlet, jaký budu dělat adventní kalendář pro děti a jaký adventní věnec na stůl.

Pár nápadů se vždycky může hodit.... .D)



inspirace: Pinterest
Tyhle jednoduché se mi líbí opravdu hodně, asi půjdu letos touto cestou.
Anebo, že by....


:)))

Hlavně se držte, teple se oblékejte ať nenastydnete. A když už třeba ano, posílám vám
první pomoc...

Inspirace:Pinterest


„Lidské štěstí, to je taková šňůrka, na kterou navlékáme malé korálky, taková malá štěstí - čím jsou drobnější a čím je jich víc, tím je to jejich štěstí větší.“
– Jan Werich

8 komentářů:

  1. Andrejko,
    růžičky se u Vás teda držely dlouho.První pomoc v té žluťounké barvě vypadá jedna radost.
    Taky tu dnes chviličku chumelilo,ale je to všechno pryč.
    A adventní věnec Ládi Hrušky no chechtám se ještě teď.
    Přeji krásný večer.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, ten nápad s hrnečkem a první pomocí v nachlazení se mi vážně hodně líbí, takový milý dárek by to mohl být.
      U nás dneska bílo, ráno chvíli sluníčko a teď je to tady v mlhavém oparu...
      Měj se krásně:)
      A

      Vymazat
  2. Asi pohledám ještě nějaké živé květy před domem, abych si navodila atmosféru uklizeno :o) Sníh stále u nás není, ale adventní nálada se u mne začíná projevovat. Pár dní mám chuť se pustit do pečení vanilkových rohlíčků. Naštěstí jsem tak zavalena prací, že peču jen v myšlenkách :o)))
    Páá, P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joo, pečeníčko, pečení! Zatím nemám náladu na těsto, ale už jsem začala s venkovní výzdobou :))
      Ahoooj!!
      A

      Vymazat
  3. Skvelý nápad-kalendár!
    :-)pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jim to chválím těm výrobcům, je to opravdu bezvadný nápad a vzpomínky... :)
      Měj se krásně
      A

      Vymazat
  4. Andreo, kalendář vždycky potěší. Já dělám pro mladé fotoknihu letos už bude čtvrtá a ty jsi mi připomněla, že bych se do ni měla pustit.
    Tu první pomoc potřebuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První pomoc se mi asi taky nevyhne, v noci mě bolelo v krku, zatím však ještě dobrý.
      A ta fotokniha, taky mě láká, ale bojím se toho času s výběrem fotek. U kalendáře jsem seděla celý den, pak mi to zmizelo a před půlnocí jsem si to dala znova, pak už úspěšně:).
      Ať jsi fit!:)
      A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea