pondělí 21. listopadu 2016

Nejvyšší čas

začít s adventní přípravou.

DIY ADVENTNÍ SVÍCEN


Původně jsem chtěla lepit na kus kulatého špalku asi tak dva centimetry vysoký, ale lenost zvítězila. 
Ven do dřevníku se mi nechtělo a tak na řadu přišel dřevníček u krbovek. 
Našla jsem takový, aby se nekynklal na stole a pak už pomocí šroubu a šroubováku přišly na řadu dírky na svíčkové zápichy. Pomocí tavné pistole jsem připevnila zbytek a i svíčky do kalíšků - pro jistotu. 
A na neděli máme nachystáno.

„Umělecká tvorba je proces, ve kterém se autor často odsoudí sám.“
– Ladislav Muška
Venku jsem zatím stihla jen zlehka ...



Buďto mrzlo, nebo pršelo, tak si vyberte:))

„Nejlepší ze všech domácích prostředků je dobrá hospodyně.“
– Daphne Du Maurier


Tak jak jste na tom vy??? Už máte taky jako já základ?
:))


12 komentářů:

  1. Ani se neptej, co jsem včera vyváděla, protože normální chápající člověk by si mohl myslet, že už mi z toho blogaření hráblo :o) Ale mám rozpracovaný jeden adventní příspěvek :o) Co se týká výzdoby, tak zatím nic, ale dnes se mi podařilo umýt tři okna a přesadit tři kvítka, která dělala největší mrnik v obýváku tím, že kořeny tlačily hlínu ven na parapet, bordeláři největší :o)))
    Ať se daří v přípravách, P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro ahoj, to by mě teda zajímalo??? :)
      A výzdobu už určitě máš, trochu jsem zaspala s odpovědí...
      papa:)

      Vymazat
  2. Andrejko, krásně sis s adventní výzdobou pohrála, máte to doma moc pěkné a adventní svícen je netradiční, ale moc pěkný! :-) Já už jsem adventních dekorací udělala letos spoustu, ale všechny putovaly k zákaznicím a doma nemáme vůbec nic! :D Na naší výzdobu se budu muset teprve vrhnout... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by kovářova kobyla??? .)))
      Děkuji Lucko a přeji, ať to zvládneš s výzdobou i u vás doma jako nic.Papa :)

      Vymazat
  3. Pěkný. Co se týče základu , my dnes napekly Velikonoční baštu a taky ji řádně ztrestaly :-) Krásné dny adventní. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikonoční bašta zní dobře, nedivím se, že zmizela tak rychle.)) A není nic smutnějšího, než když se upeče a nikdo to pak nejí, že:)
      Krásný den Věrko:)

      Vymazat
    2. Svatá pravda, tak tak... Přeji krásné adventní dny. Věrka

      Vymazat
    3. Věruško, Tobě taky tak, moc, moc, moc :)

      Vymazat
  4. Vytvořila jsi moc pěkný a zajímavý adventní svícen. Já mám pocit, že nějak nestíhám. Včera odpoledne jsem honem dozdobovala věnec, dnes jsem změnila podzimní věnec ve vánoční v jídelně, ale k věnečkům do oken jsem se ještě nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno děkuji! A myslím, že jsi akční dost, dnes jsem zrovna obdivovala Tvůj krajkový věnec. No a přece se nestrháme, všechno má svůj čas:)
      Měj se moc hezky a žádný stres.
      A

      Vymazat
  5. Je to veľmi pekný základ aj dobrý nápad, za málo peňazí veľa muziky. Povedala by som že už výzdoba ako má byť. Tie Vianoce tento rok neprišli nejako skoro? Veď teraz bolo leto. Preto väčšina z nás nejak nestihla advent. Príjemný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milou návštěvu a slova.
      U nás už napadl během listopadu sníh, tak s tou vánoční atmosférou ani problém nebyl, přišla sama:) pak se oteplilo a teď mi ta zima připadá nějaká urputnější.
      Krásný a klidný čas adventu:)
      A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea