pondělí 28. listopadu 2016

V ráji...

..., nebo na Mácháči?:))



Rozhodně to stálo za to!
V pátek před polednem se naše ženská parta rozjela k Máchovu jezeru na cvičební relaxační víkend.
S cvičením jsem to nepřeháněla, vybírala jsem si jen taková ta lehčí ...jógu, zdravotní cvičení, ale i tak mě bolí celý člověk. Příjemně. 

„Tělesná cvičení mohou nahradit mnoho léků, ale žádný lék na světě nemůže nahradit tělesná cvičení.“
– Mosso

V hotelu výborně vařili, nemusela jsem se o nic starat, jediná starost byla, nepropást cvičení, které jsem měla v plánu. Taky pár koleček v bazénu, na závěr čínská masáž s lávovými kameny.
No, jsem jako nový člověk:)
V neděli doma na mne čekal kromě mých zlatíček i uvařený oběd.
Rajský víkend:)

První adventní svíčka zapálena, světýlka svítí.

pixabay
Příjemný vstup do nového týdne všem 

❉❉❉



2 komentáře:

  1. Krásný Adventní čas, Andrej!
    V novém těle to musí být bezva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) bezva to bylo, škoda, že to nové tělo tak rychle podlehlo zkáze, už je zase staré tělo.)
      Vám do Ráje taky krásné předvánoční těšení a pohodu. Mějte se hezky Šárko.
      A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea