středa 30. listopadu 2016

Zítra prosinec...



Tak mám linecké hvězdičky.
Mám jich víc (abyste nemyslely/i, že tohle je jako všechno).
Zatím jen upečené, slepovat budu později (pokud je nesníme).
Neobešlo se to bez přičmoudlíků, prostě vždycky jeden plech spálím.
Budou vespod a hodně cukru:)


Odpoledne Jablonec, Mára na kroužek a já ještě dokoupit něco do adventního kalendáře.
Třeba kartáček na zuby, lepicí páska, bělítko. 
Sněží.
Během těch dvou hodin ve městě se ze mne stával sněhulák.
Vánoční strom na Mírovém náměstí pěkně svítí. Potkali jsme ho na silnici když ho přiváželi do Jablonce. Pěkně naložený na korbě náklaďáku a na kmeni seděl zahradník:) Škoda, že jsem nebyla dost pohotová a nevyfotila je.


Čekání v hale(haličce) na autobusáku, 
pomalu okapávám...


... a hurá domů.



9 komentářů:

  1. Ještě jsem nezačala péct. Peču vždy až po Mikuláši. V úterý budeme péct s kamarádkama perníčky.
    Pěkný strom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já peču tak nějak podle času, ale musím si to roztáhnout do více dní.
      Strom se letos povedl, není přeplácaný a to zasněžené okolí!:))

      Vymazat
  2. U nás také trošku nasněžilo, ale na vás nemáme :o)
    Líbí se mi poslední fotka, taková pěkná všednodenní. Adventní kalendáře už naštěstí dělat nemusím, ale vymyslela jsem si pletený dárek pro manžela, tak adventně pletu každý den povinně pár řad, abych stihla dílo do Štědrého dne dodělat. Tak to dopadne, když se zrodí nápad a pletařka po 25 letech vytáhne jehlice, nepamatuje si základ a učí se za pochodu podle videí na youtube nahazovat oka, plést hladce a obrace :o) Kvůli tomuto dílu není pak prostor pro dodělání příspěvků na blogu :o(
    Zdravím do zasněžených Jizerek, P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo! Pletení...to jsem se kdysi naučila a pak zapomněla. Tak ať Ti to pěkně odsejpá a daří se hladce a teda i obratce.) Zlaté Youtube co:)
      A kalendář letos už jen jeden, holky jsou veliký.
      Bílý pozdrav posílám
      A

      Vymazat
    2. když jsem byla dítě a babička mne učila plést, tak děda vždý se smál a říkal: "hladce, obrace, hladce, obrace, nahodit, z okna ven vyhodit" a já se vztekala a házela po něm klubíčky..... krásný advent a at se dílo daří.. Dana

      Vymazat
    3. :) nás učila plést teta, ale vlastně jsem nikdy nic nedopletla. Víc mě chytlo šití, tam je výsledek rychleji vidět. Asi nejsem trpělivá.
      Danuško, klidný adventní čas přeji :)
      Andrea

      Vymazat
    4. Ani nevím, kdo mě učil základ, zda máti nebo babička, ale pletení mě nebavilo také ze stejného důvodu a to, dlouhá doba. Jediný výrobek, který jsem dokončila, byl dětský svetr. Šití je něco jiného, tam jde vidět výsledek vlastně za pár hodin po prvním střihnutí do látky.
      Tímto zdravím Danku Olgu a půjdu se mrknout na její blog :o)))
      Holky, taktéž přeji klidný adventní čas.

      Vymazat
  3. Pěkné odpoledne,
    fotky se mi moc líbí,mají už takovou tu zimní atmosféru co mi připomene těšení se na Vánoce a sníh ještě z dětství.Pečete krásně teda,nás to teprve čeká,alespoň něco,nikdo není velký jedlík cukroví :)) Přeji pěkný večer.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny prosím tykat, děkuji moc:)
      Ano, s tím sněhem kolem je to hned hezčí a atmosféra Vánoc nepředstíraná.
      Peču taky malinko, nic se nemá přehánět.)
      Papa A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea