pátek 16. prosince 2016

44

výlet do Prahy a 
SUŠI 
:)


Všechno je jednou poprvé.
Tak jsem poprvé mohla ochutnat sushi.

Dostala jsem od jedné dcery jako zážitek pořádný oběd. Super, miluju, když nemusím vařit!:)
 Sešly jsme se všechny tři holky, tedy: moje dvojčata a já. V restauraci jsme měly zamluvený místo stolu pokojíček. No vážně, úplné separé, jako
pro panenky:) 
A pak už jsme se pustily do výběru jídla, vyzkoušely jsme Tradiční japonskou polévku ze sojových bobů, tofu, mořských řas wakame, houbiček nameko a zelené cibulky Miso Shiro a Miso vývar s výtečnými krevetami, mořskými řasami wakame a zelenými cibulkami Ebi Miso. Potom jsme vyzkoušely Klasický bohatý salát s marinovanými mořskými řasami chukka a wakame, přelitými ořechovým dresinkem Chukka (to je to zelené v mističce na horní fotce).


Pak donesla servírka v kimonu hlavní chod. 
Bylo toho hodně a bylo to moc dobré.
Asi úplně nejvíc mi chutnal Unagi Оnigara Maki
Rolky s uzeným úhořem, smetanovým sýrem, marinovanou ředkví takuan, sezamovými semínky a unagi omáčkou.


A když už jsme nemohly pomalu ani dýchat, jak jsme byly nacpané, 
zakončily jsme tento obřad dezertem. Veronika si vybrala Domino
Čokoládová rolka s čerstvým ovocem, posypaná mandlovými lupínky. Podávaná s jemnou smetanovou omáčkou.  Karolína už nechtěla nic zkoušet a zvolila ověřený dezert Shoka Fuji
Jemný dort s horkou čokoládovou náplní.
A přede mne postavila servírka White Orchid Sladká rýžová rolka se smetanou, čerstvým ovocem a kokosovými lupínky.

Dezert byl výborný, stejně tak jako celá ta hostina. 
Ale asi to nenadchne každého, Karolína prohlásila, že jednou jí to stačilo:)
Mně ne, určitě chci vzít na sushi i mamku, aby taky ochutnala něco jiného.

Protože jsme nesnědly všechno, dostaly jsme s sebou jídlo zabalené. 
Takže kluci mají večeři .)

Po obědě jsme se vypravily na Staromák, podívat se na stromeček.
Kousek za Můstkem má prodejnu Preciosa (český výrobce křišťálového skla sídlící v Jablonci nad Nisou).

Z výloh nás úplně uhranuly nádherné lustry. Lustry, co se rozhodně nevejdou do žádného obýváku:D


A jsme tu.
Stánky, trdelníky, plno lidí a vůně svařeného vína a punče.



Krásný den s mými děvčaty ♥



8 komentářů:

  1. Krásny, krásne, samá krása, aj v srdiečkach tvojich dcér:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mnaaam, sushi miluji! Ale dlouho mi trvalo, nez jsem mu prisla na chut. :) V Liberci v OC Plaza obcas zajdeme na running sushi, je to neomezena konzumace ma 2 hodiny, vzdycky odchazime uplne nacpani. :) Nejvic mi chutna sushi s lososem a s tunakem, nemusím k tomu mit ani zadne omacky, chutnaji mi jen tak, takhle samotne. :) A ta jejich ryze, ta je bombasticka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po včerejšku i já: miluji sushi!:)
      A co se mi líbilo, že ačkoliv jsem byla nacpaná, nebylo mi těžko jako po klasické české kuchyni (tu miluji taky). A poprala jsem se i s hůlkami, jupí! Člověk stále objevuje... .))

      Vymazat
  3. A ešte veľa požehnaní v živote, plnosť života, a lásku, uprostred svojich milých!

    OdpovědětVymazat
  4. Poprvé jsem jedla sushi na jednom rautu a byla jsem zklamaná. Nikdo mi neřekl jak se správně jí, že se má máčet do omáček, které doladí chuť. Podruhé ho připravil doma syn a vysvětlil jak se jí. Tak to už byla jiná. Zjistila jsem, že je to příjemná změna.
    Měly jste příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedla jsem to úplně poprvé, tak nějak jsem neměla důvěru a asi odvahu dát si sushi třeba ve vietnamské restauraci, kde si všichni objednávají převážně nudle. Myslím, že to čekání se mi vyplatilo. Všechno nám bylo vysvětleno, servírka poradila i s výběrem a tak se ze mne stal nadšenec:), těším se, až se zase někdy nacpu.

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea