čtvrtek 1. prosince 2016

Brzy začne období ,,nežerte to!", ...

... aby pak po 26. začalo období ,,vy to vůbec nežerete!"
Linecké hvězdičky jsou připravené v plechové krabici, perníky ozdobené. Letos se mi nepovedly, ale je jich jen pár, tak to tolik nemrzí. 
Další pečení až jindy, musím si to dávkovat, nejsem na to cukroví vůbec dobrá, to mi nějak nejde.



Od včerejška sněžilo snad celou noc, ráno jsme se se Soníkem brodili závějí. 
Snažila jsem se mu vyšlapávat cestu, aby ty jeho nožky neměli zbytečnou námahu. Jenže je to pes tvrdohlavý a tak šel svou cestou. 
Srnkám do krmelce, ptákům do krmítek, přikrmujeme:)

Včera jsem to měla jen tak tak, vyloženě za pět minut dvanáct, ale adventní kalendář na Marka ráno čekal. To bylo radosti. 
Jeho, moje.
Teď občas přijde a hmatem se snaží uhádnout, co jsou ty balíčky zač.
Marně, neuhodne.))

„Nikdy se člověk netěší z něčeho tak, jako se těšil na něco.“
– O`Henry


„Těšit je víc, než být utěšován. Dávat je víc, než brát. Milovat je víc, než být milován.“
– Vítězslav Nezval


Zítra ráno mám domluvenou jízdu, tak snad se nic nepřihodí a opravdu konečně pojedeme tím mým vozítkem dopravním.
Odhrabala jsem sníh, byla to hodinová dřina, sníh těžký, mokrý a nakonec se sněžení změnilo v déšť.
Na silnici je pěkná kaše, snad projedou silničáři a ráno bude cesta lepší.
Nechám se překvapit.

„Čas má plné kapsy překvapení.“
– Jan Werich


⛄⛄

3 komentáře:

  1. Nepovedené perníčky? Vždyť já je vidíme tak krásně nazdobené! Já mám letos perníčky už také upečené, ale do zdobení se mi vůbec nechce, protože je nechci zkazit. :D Zdobení perníčků mi vážně nejde...
    Adventní kalendář Markovi vážně závidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdobení mě baví, ale opravdu jen na tu jednu naši dávku. Při představě, že bych zdobila třeba 200 perníčků mě bere šlak. Letos jsou moc tvrdé, jako beton, musím je dát na chodbu aby trošku povolily, snad to klapne, jinak jsme po Vánocích bezzubkové.
      Měj se krásně, papa:)
      A

      Vymazat
  2. Musím říct,že mě se ty perníčky rozhodně líbí !!!!
    Já jsem na pečení sladkého úplně levá,to je až k pláči a cukroví bych nikomu ukázat nemohla :)
    Letos jen koupím pro jedlíky co bez něj nechtějí být,tak alespoň něco :))
    Měj se moc hezky.
    Renča

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)
Andrea