pondělí 5. prosince 2016

Víkend

...zase tak rychle utekl.
Pixabay
Počasí bylo vydařené, sluníčko nás ráno vytahovalo z postelí, ale ne všichni se nechali:)
Byla jsem mezi nimi, z peřin jsem vstala až po desáté hodině!
A bylo to žůžo:) Lenošit se alespoň občas musí..., nebo může.


V sobotu k večeru jsme byli se sousedy v hospůdce. Scházíme se pravidelně jednou měsíčně a je to moc fajn, o legraci není nouze, už se z toho stala tradice.
Silnice a cesty k hospodě byly pěkně pod ledem, ale obešlo se to naštěstí bez pádů a úrazů.

V neděli jsme navázali na poklidné prožití víkendu.
Žádný stres, shon, pohoda...
Zapálili jsme druhou svíčku na adventním svícnu.


Odpoledne jsme si šli zabobovat.
Sluníčko už zapadalo a sníh byl mrazem pěkně ztuhlý, svištěli jsme jako závodníci.

Nádherné nebe plné barev se s námi loučilo cestou domů:)


Dnes je Mikuláš, musím nachystat dlouuuuhouuuu punčochu:)
Marek ráno v adventním kalendáři našel nový zubní kartáček. Byl trošku udivený, ale hned ho vyzkoušel:) Na jeho zprvu nechápavý výraz jsem mu musela připomenout, že třeba něco najde od Mikuláše a po těch sladkostech je potřeba se postarat o chrup.
Když byly holky malé, milovaly Sezamovou ulici a všechny písničky jsme znali celá rodina zpaměti.
Třeba právě: ...Bílé zoubky mám! Tak ráda si čistím svůj chrup, svůj chrup!...


V češtině se mi to nepodařilo najít, ale i tak je to v mých vzpomínkách stále živé:D


Ať máte hezký týden před sebou a zvládnete všechny ty předvánoční přípravy.


7 komentářů:

  1. Andrejko, i my si víkend užili, také jsme ho měli takový volnější a trochu jsme lenošili.. :)
    Vaše tradice jednou za měsíc se sejít v hospůdce s přáteli je moc fajn, určitě se vždycky dobře bavíte. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko ahoj:) Je to opravdu fajn, sice ne vždycky se sejdeme úplně všichni, ale tak nějak se to prolíná a máme o sobě povědomí, jsme rádi, že se vidíme a o legraci nouze není:)
      Lenošení jste si určitě zasloužili a náležitě i užili, super:)
      Krásné dny Lucko
      A

      Vymazat
  2. Chlupaté potvory ze seriálu "Sezame, otevři se!" jsme také sledovali a nějaké písničky jsou na tomto odkazu http://www.pohadkar.cz/pohadka/sezame-otevri-se/pisnicky/
    Jde vidět, že zima už u vás začala, u nás žádný sníh. Předvánoční čas si užíváte parádně a tak to má být, žádný stres, shon atd.
    S přáním hezky prožitých adventních dní, P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si, jak naše holky dostaly záchvat pláče, když jsem šla pro balík dolů ke dveřím. Stačilo říct, že přijel pošťák a bylo vymalováno. Vůbec jsem nechápala, prož se tak bojí pošťáka... Aˇž později mi řekly, že v Sezamové ulici byl pošťákem upír:))
      U nás je počasí bílé a jsem ráda, snad to vydrží až do jara, to mi rádi takhle zasněženou krajinu v zimě.
      Tobě taky přeji hezké dny a co nejpříjemnější předvánoční náladu a vše co k tomu patří:)
      A

      Vymazat
    2. Chudáci pošťáci :o)))
      Ale největší úspěch měl stejně pořad Kuřátka a seriál Míša Kulička se Žofinkou a Vasilem. Některé hlášky mám stále v hlavě a písničky taktéž :o)

      Vymazat
  3. Andrejko,
    u Vás je tak opravdu zimně :) ten sníh si úplně představuju jak křupe pod nohama.
    Vždycky se tady u Tebe kochám fotkama,je to prostě krása.
    Letos jsem opět překvapila mojí Kamču,že ještě měla mikuláše,prý už v 15 nepotřebuje :)
    Ale potěšilo jí to,vím že jo.
    Užívejte si krásně ty předvánoční dny,blíží se to rychle.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny děkuji Ti moc za Tvou přítomnost.
      Nadílka určitě potěší i 15letou slečnu, přestože je velká holka:)
      Děkuji za přání a i k vám pohodový předvánoční čas.
      Papa A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea