pondělí 10. dubna 2017

Ke strojům!

Tuto sobotu (co už byla) nás kamarádka pozvala na oslavu jejích kulatin a tak jsem s předstihem začala přemýšlet, jaký dárek přineseme.
Nápady jsem postupně zavrhovala, až nakonec mě napadla věc, kterou snad každá holka jakéhokoliv věku nepohrdne.
Taška, kabelka, pytel na hady...a nejlíp na půlku chleba:)
Pixabay

 
A protože ,,největší radost udělá takový dárek, který člověk vyrobí sám pro toho druhého, z lásky."
 
 
... rozhodla jsem se zasednout ke strojům a dárek vlastnoručně upíchat. Nejdřív bylo nutné provést inventuru skladu. Džíny, které jsem nikdy neměla na sobě a pánská košile zakoupená za tímto účelem v second handu (na podšívku), nádherný materiál.

 
Letní šaty po holkách, které jsem neměla srdce vyhodit, ani jsem je nikomu nechtěla věnovat, protože jsem s jejich látkou měla jiné plány... Dočkaly se:)
Troška tvůrčího chaosu...
 
 
Měření, stříhání, kombinování...
 

Vyšívák si poradil za pár minut s originální značkou tašky.
Přece jen toto zní líp, než Radka 50.let....



Karabinka na gumě, ať jsou klíče vždycky po ruce a né někde na dně tašky. Kapsička u košile (tedy nyní na podšívce) se taky hodí:)


Ještě vyndavací organizér na mobil, peněženku, tužku a tááák...

 
Ještě foto Ze zadu

 
Ze předu


A v obalu
 

Oslava byla prima, bylo veselo jak má být, dort Harlekýn s prskavkou a oslavenkyně jen zářila do noci.
 
Jarní měsíce narozeninami přímo praskají. Už máme za sebou oslavu holek 22tin, pak děda, teď nás v pátek čeká oslava mužových narozenin a moje mamka slaví 23.4., což oslavíme dodatečně, až přijede k nám.
Jaro je plodné:)
 
A kdo by se chtěl pustit taky do šití, tak vkládám návod z Pinterest, kde jsem našla inspiraci i já...
 
 
 
 ✄✄✄✄✄✄✄
 


14 komentářů:

  1. Krásná práce i s originálním nápisem. Určitě se taška líbila. :O)
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dííky!!! Ano, taška byla dárkem vlastně dvakrát, jednou pro oslavenkyni a podruhé pro mne, že potěšila.
      Hezké dny i k Vám:)

      Vymazat
  2. Moc pěkný dárek, určitě udělala velkou radost. Tašek a kabelek není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Taky to tak mám :)) Dííky:))

      Vymazat
  3. Úžasňácký dárek, ani já bych nepohrdla. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekná je a zo srdca:-)
    Voľakedy som si všetko robila na seba aj na deti, darčeky len vlastnoručné!
    Milom to všetko skončilo a tá čas v mozgu, čo má na starosti manuálnu zručnosť, mi akoby odumrela:-)
    Pekné Sviatky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, šitá s láskou a vytuněná:)))
      Určitě ty buňky půjdou vzkřísit, já tomu věřím.))
      Pa a k vám též co nejhezčí svátky jara a nového života:)
      A

      Vymazat
  5. Nakoukla jsem do Domku pod kaštanem a tady taková pěkná tvůrčí práce. Za takovým dárkem je hodně představivosti, šikovnosti a trpělivosti.
    Obojí se mi jaksi nedostává:-)
    Hezký večer přeji
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!!! Mě se zase nedostává v těch důležitých oborech, třeba jazyky, matematika, plánování ...tam jsem úplně mimo.
      Mějte se krásně:)
      Andrea

      Vymazat
  6. Týý jo, Andrejko, super práce! Je skvělé, že staré oblečení, které by jen leželo na dně skříně najde takové supr využití. :-) Taška je povedená a moc se mi líbí originální výšivka! :-) Tohle zvládne obyčejný šicí stroj? Poraď, prosím, málo zkušené švadlence. :)
    Oslavenkyně musela mít z dárku velkou radost, protože přesně jak říkáš, takový ručně vyrobený dárek je dárkem od srdce a ten mívá vždy úspěch. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ahoj, taky mě baví ten koloběh věcí, když se využijí dál. No a když se nepovede, tak vyhodit se to může vždycky že:)
      Tu výšivku obyčejný šicí stroj nezvládne, na to jsou vyšívací stroje. Mám Janome a vyšívala jsem hodně, teď to dost flákám. Ale mám v plánu i tašku pro sebe, tak třeba zase spustím jehly naplno.
      Měj se krásně a ať už máme na tom severu brzy tepleji.))
      A

      Vymazat
  7. Teda Ansi, jsi šikovná... já ještě tak rovný, jednoduchý tahy. No, snad se taky někdy odhodlám k pokusu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, ale zase tak šikovná na tolik chvály nejsem. To je spíš nadšení:))
      A rovný steh mi jde taky nejlíp.)
      Krásné jaro
      A

      Vymazat

Díky za komentář :)
Andrea